[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
15 Tem 2010 Per 13:32:40 EEST

15 Temmuz 2010 12:03 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA
<mucip.ilbuga at gmail.com>yazdı:

> 15.07.2010 08:35, Ahmet AKMAZ yazmış:
>
>  c) Bu arada Sezar'ın hakkı Sezar'a prensibinden hareket ederek
>>
> Merhabalar,
> Bence yanlış tespit... Çok fazla fark yok! Wörd'de yapıpta ofiste
> yapamadığınız ya da yapmaya zorlandığınız ne var mesela?...
>
> Dikkat etti iseniz "daha kullanışlı" dedim. Mesela; Microsoft Word'de Shift
+ F3 kullanarak kelimelerin bütün harflerini küçük, bütün harflerini büyük,
baş harfini büyük yapabilirsiniz. Daha bunun gibi ayrıntılar var.

Bu arada "kullanışlı" kelimesini Office XP için söylediğimi ifade etmeliyim.
Office 2007'de aynı özellikler olmasına rağmen XP kadar kullanışlı değil.
Bana kolay gelen özelliklere rağmen mecbur olmadığım sürece Open Office
Kelime İşlemcisi kullandığımı da ifade edeyim.
--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.