[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
15 Tem 2010 Per 08:54:31 EEST

15 Temmuz 2010 08:44 tarihinde Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com> yazdı:

> Bunun hangi kanun, genelge veya yönetmeliğe göre zorunlu olduğunu biliyor
> musunuz?

Bu maalesef bilhassa üniversitelerde karşımıza çıkan bir problem. Diyelim ki
ilmî bir yazı yazdınız; dergide yayınlamak istiyorsunuz. Yukarıdaki şartı
yerine getirmeni istiyorlar. Keza; lisans, yüksek lisans ya da doktora
yaparken seminerlerin olsun, tezlerin olsun yine Microsof Word, Times New
roman, 12 punto ile yazılması isteniyor.

Konu eğitim olunca Milli Eğitim Bakanlığı ile üniversiteleri ayırmaya dikkat
etmemişim; kusura bakmayın.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.