[Pardus-kullanicilari] Ağ ayarları otomatik tanıtılamaz mı?

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
8 Tem 2010 Per 17:23:25 EEST

08 Temmuz 2010 15:22 tarihinde Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr> yazdı:

>   Merhaba Arkadaşlar
>

> Sistem ayarları-ağ ayarları- bölümünden vekil sunucu ayarlarını girdikten
> bütün programlarda tek tek bu ayarları yapmak zorunda mıyız? Bunu sistemin
> otomatik görme şansı yok mudur?  Örneğin yaWp programı buna vekil sunucuyu
> nasıl tanıtabilirim. Ben pardus kullanıyorum. Serverda isaserver 2004
> bulunmaktadır.

Merhaba,

E-postanız bende gereksiz (spam) dizinine düşmüş (gmail'de), şans eseri
gördüm. Cevap yazarak ve mesajınızı alıntılayarak diğer kullanıcıların
e-postalarına düşmesini sağlamaya çalışacağım ama olup olmayacağını
bilmiyorum. Eğer bir cevap alamazsanız tekrar farklı bir mesaj yazmayı
deneyebilirsiniz. Mesajınızdaki uzun imzadan ya da ekteki gif biçimli
resimden kaynaklanıyor olabilir.

Ya da bilmiyorum belki sadece bende gereksiz dizinine düşmüştür.

İyi günler.