[Pardus-kullanicilari] Güncellemelerin neyi değiştirdiğini nasıl öğrenebiliriz?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
6 Tem 2010 Sal 21:06:59 EEST

Kullanıcıların güncelleme olarak kararlı depoya girecek paketlerde yapılmış
değişiklikleri, eklenmiş özellikleri ve çözülmüş hataları görebileceği bir
yer var mı?

Stable Svn deposundaki pspec.xml dosyalarının Update taglarına bakıyorum
bazen ama takdir edersiniz ki pratik bir yöntem değil. Hele paket sayısı
çoksa.

Bu bilgiler toplu olarak bir yerde var da ben mi bilmiyorum?

Eğer yoksa bu değişiklikleri toparlayıp svn'ye bir yere yazan veya
geliştirici listesine gönderen bir betik olsa hem kullanıcıların hem de
geliştiricilerin işine yarar diye düşündüm.

--
Ali E.İMREK