[Pardus-kullanicilari] Ağ yöneticisi sorunu

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
6 Tem 2010 Sal 14:37:04 EEST

Hayır sorun ondan kaynaklanmıyor çünkü örneğin farklı bir ip adresi içinde aynı şey geçerli örneğin modem 192.168.1.0/24 iplerini dağıtıyor olsun siz statik olarak 10.10.10.2 ipsini verdiniz diyelim bu şekilde ağa bağlantı kuruluyor. Daha sonra otomatik ip ye geçirince tekrar bağlantıyı arıyor ve sonuçta bağlantı kuruldu diyor ancak ipnize bir bakıyorsunuz halen 10.10.10.2

Bir deneyebilir misiniz? acaba