[Pardus-kullanicilari] Mac görünümlü kullanım

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
6 Tem 2010 Sal 13:31:33 EEST

Pardusumuzun 2009.2 sürümünü en son güncellenmiş haliyle kullanıyorum.masaüstü ortamım KDE.sadece deneme amaçlı KDE Yİ mac görünümlü kullanmak istiyorum, mesela ekranın altındaki çubuktaki simgelerin en azından görünüm ve hareket tarzının öyle olmasını istiyorum.böyle bir seçenek elimizde var mı?nasıl yapabilirim?dediğim gibi asıl beni ilgilendiren alttaki çubuğu benzetmek bu yüzden bespin işimi görmüyor.