[Pardus-kullanicilari] Çok Mutluyum Herkese Duyrulur

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
3 Tem 2010 Cmt 18:43:41 EEST

Arkadaşlar uzun zamandır Dizüstü bilgisayarımda Pardusu ATİ chipsetli ekran
kartını tanımadığı için kullanamıyordum. Buda beni doğrusu çok üzüyordu.
Bugün aklıma nereden geldi bilmem Kurumsal 2 yi kurdum Aman Allahım o da ne
bütün herşeyi hiç bir ek kurulum yapmadan tanıdı, ekran parlaklığı muhteşem
ekran muhteşem ve bu iletiyi gerçekten büyük bir zevk ile yazıyorum. Ayrıca
Kurumsal 2 nin renk tonları, simgeler, kurulum bittikten sonraki modem ayarı
vb. ancak bu kadar basit ve kullanışlı olabilirdi. Emeği geçen herkesi canı
gönülden tebrik eder çalışmalarında başarılar dilerim.
Bu arada öğrenmek istediğim şey bu ekran kartını Pardus 2009.2 neden
tanımıyor. Bunu anlayabilmiş değilim. Ama artık önemli değil Kurumsal 2
harika herkese tavsiye ederim.
Ekran kartım: Ati Mobilitiy Radeon HD 5165 bu ekran kartını kullananlara
tavsiyem hemen Kurumsal 2 yi kurmaları.
ELVADA WİNDOWS bilsen ne kadar üzgünüm üzüntümden kendime ve arkadaşlarıma
yemek artı tatlı ısmarlıyacağım:)

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK