[Pardus-kullanicilari] Kernel panic hatası

Barbaros Akkurt akkurtb at itu.edu.tr
3 Tem 2010 Cmt 17:32:02 EEST

Selamlar,

Bilgisayarım en son güncelleştirmeden sonra çalışmaz oldu gibi. En son, module-xorg-nvidia-current gibi bir grafik paketi yükseltmiştim. Ondan sonra bilgisayar açılmadı. İki tanesinde kernel panic yazısını gördüğümü hatırlıyorum, aynı zamanda klavyenin caps lock ve scroll lock lambaları yanıp sönüyor idi. Bir tanesinde de bug: soft lockup - CPU#1 stuck for 61s! mudur.py:461 yazısını not etmişim. Sistemi güvenli kipte ve çekirdegi APCI kapalı vs seçenekleri ile başlatmam da fayda etmedi. Yalnızca grafik ekranı güvenli kipte açınca sistemimi kullanabiliyorum.

Sorun buradan bakınca ekran kartı sürücüsünden ileri geliyor gibi gözükmekte ancak yine de siz değerli üyelerin katkısını ve önerilerini bekliyorum.

Saygılarımla

Barbaros Akkurt