[Pardus-kullanicilari] teşekkür

zubeyir cebeci zubeyircebeci at gmail.com
2 Tem 2010 Cum 19:02:19 EEST

yeni sürümlerin bazı sıkıntıları olsada bazı avantajları da var
aslında.pardusla tanışalı 2 ay oldu sizler kadar eksiklerini bilmem
imkansız.2009.1 sürümünde ve vistada wirlessın olmadığını sandığım diz üstü
bilgisayarında 2009.2 sürümüyle beraber wirless  olduğunu öğrendim.hala
windows da çalıtıramadığım wireless 2009.2 de çalışıyor ve kablosuz
internete girebiliyorum.inşallah eksiksiz bir pardusu kısa zamanda
görebiliriz.iyi günler herkese