[Pardus-kullanicilari] teşekkür

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
2 Tem 2010 Cum 17:25:26 EEST

:)
Şaka bir yana her sürüm atladığımızda özellikle de güncelleme ile
geliyorsanız, bir sorunlar silsilesi yaşıyoruz, sonra yoluna giriyor, bende
ilk sürümlerde çok fevriydim, çok didiştik tartıştık, sonra bu işi yürüten
insanlara karşı empati konusunda biraz daha gayret sarf ettim ve bir sürüm
geriden gitmeye karar verdim.
Elbette, tüm yeni sürümleri ve diğer dağıtımları deniyorum, kuruyorum.
Size kurumsal2 tavsiye ederim. Ben alfa olmasına rağmen kurumsaldan daha
fazla memnunum, paket eksikleri var gibi geliyor başta ama onları da kaynak
kodlardan derliyorum.
Devamlı kullandığım masa üstümde aktif olarak 2009.1, taşınabilir makinemde
ise kurumsal 2 kullanıyorum.