[Pardus-kullanicilari] uzun araştırmadan sonra size soruyorum: wireless tanıtma sorunu

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
2 Tem 2010 Cum 14:18:52 EEST

On Friday 02 July 2010 13:47:50 Ali E.İMREK wrote:
> 02 Temmuz 2010 09:05 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:
>
> On Friday 02 July 2010 04:00:46 Furkan Bölükbaşı wrote:
>  > dell studio 1555 kullanıcısıyım.
>  >
>  > wireless'in modeli de ; intel wireless wlan 1510 half mini card.
>
> Aşağıdaki komutu root olarak girip sisteminizi yeniden başlatın:
>
>  echo wl >> /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6
>
> Fatih bey pek çok donanımın modülü otomatik yükleniyor bu wl modülünün
> sorunu nedir acaba? Yanılmıyorsam uzun zamandır Broadcom kullanıcıları bu
> komut girme yöntemi kullanıyor.

Eğer sistemde Broadcom'a ait başka bir network kartı varsa o kartın
çalışmasını engelliyor. O yüzden sürücüyü otomatik yükletmiyoruz. Ek bir
paket yapılması bana mantıklı gelmiyor. Çünkü bunu kullanmak isteyen kişinin
zaten İnternet'e erişimi bulunmuyor. Hem sadece kurulum ile bir sürücünün
etkin hale gelmesi iyi bir yöntem değil. Tüm paketlerin kurulduğu paket
çiftliğimiz var en başta. Orada sorun çıkartabilir. Eninde sonunda
kullanıcının müdahelesi gerekiyor.