[Pardus-kullanicilari] KRFB'de davet edilmemiş bağlantıları kabul etmeden onaylamak

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
30 Oca 2010 Cmt 15:51:30 EET

30 Ocak 2010 14:50 tarihinde Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com> yazdı:
> Uzun zamandır kullanmamıştım, eskiden davetsiz misafirlerin kabul
> edilmesine gerek olmadan onaylanmasını sağlayan bir seçenek vardı diye
> hatırlıyorum, ya bu seçenek kaldırılmış ya da ben bulamadım.
>
> Her neyse KRFB olmasa da  olur, davet kabul edebilecek bir kullanıcısı
> olmayan Pardus masaüstü için basit bir VNC sunucu lazım.
>
> --
> Ali E.İMREK

x11vnc ile hallettim, ihtiyacı olan varsa
http://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/network/remoteshell/x11vnc/pspec.xml
adresinden inşa edebilir.

Sunucuyu çalıştırmak için önce ilk komutla bir defalığına bir parola
dosyası oluşturdum, ikinci komut ile çalışıyor;

x11vnc -storepasswd 'parolam' ~/.vnc/passwd
x11vnc -rfbauth ~/.vnc/passwd -bg -forever -noxdamage &

Bir parola dosyası oluşturmak için

--
Ali E.İMREK