[Pardus-kullanicilari] amsn sesli konuşma sorunu..!

mert ekiz mertekiz82 at gmail.com
30 Oca 2010 Cmt 01:53:20 EET

arkadaşlar daha önceki sürümde yani 2009 da birkaç defa sesli ve
görüntülü konuşma yapmıştım buna mümkün değil diyorlar ama oldu şimdi
2009.1 kullanıyorum sesli kısmı olmuyor ama bazen benim sesim gidiyor
ayrıca ses kaydet gönder de ses kesik gidiyor ve kesik geliyor ve
görüntülü konuşma başlat deyince amsn komple kapanıyor tek tek
gönderince tek yönlü sesli görüntülü oluyor sorunun çözümünü bilen
varmıdır saygılar...