[Pardus-kullanicilari] Yakuake font boyutu

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
30 Oca 2010 Cmt 00:02:29 EET

selim ok wrote On 29-01-2010 23:46:
> Ben buyutup kuculttugumde degisiklik kalici oluyor (Yakuake'yi tamamen
> kapatip aciyorum).
>
> Fakat iki turlu degisiklik yapma yolu var. Birincisi profili degistirmek
> digeri de klavye kisayolu (ctrl.+ kombinasyonu) ile buyutmek. Birinci
> yontem kalici oluyor ama ikincisi yeniden baslatildiginda eski haline
> geri donuyor bende.
>
> Siz degisikligi hangi yolla yapiyorsunuz?

Artık iyice kurcalamaya başlamıştım ve şöyle bir sonuca ulaştım:

Yakuake'yi kapatıp normal bir terminal açtım.
Orada yazıtipi boyutunu değiştirdim ve Uçbirim'i kapattım.
Yeniden açtığımda ayarladığım gibi geri gelmişti.
Sonra onu da kapatıp Yakuake'yi açtım ve Uçbirim de yaptığım ayarla
açıldığını gördüm.

Enteresan.