[Pardus-kullanicilari] Intel DG41MJ ve USB kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Oca 2010 Cum 18:44:40 EET

Sayın Hocam
Pardus 2008.1 den sonra sda dışındaki harddisklerin MBR ına grub kurmada
başarısız bu konuda açtığım hata kaydı var. sdc nin MBR ına 2009 grub
oluşturamayınca 3 ncü hdd yi main bord usb connector u ve adaptör ile
bağladım external olarak algıladığında externall hdd nin MBR ına grub
oluştur ile sorunu bertaraf ettim.sistemi sdb nin MBR ındaki grub dan açıyor
ve yeni bir işletim sistemi kurarsam, grubu elle oluşturuyorum.Kolay gelsin