[Pardus-kullanicilari] vinn 3G modem sms önderme

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
29 Oca 2010 Cum 00:40:24 EET

minicom programı işe yarıyor. Akın Ömeroğlu şu
adres<http://www.akinomeroglu.com/2009/08/16/konsoldan-sms-gondermek/>te
anlatmış. Ben kullandım. Bir kaç püf noktasını ben belirteyim:
- Yazıda bir yerde sanırım yanlışlıkla minicom yerine miniterm demiş.
Kafanızı karıştırmasın.
- Tüm mesajları görmek için yazılan komutta "all" yerine "ALL" yazmak
gerekiyor.
- Bir de ben minicom'un yardım tuşlarını keşfedene kadar biraz zaman
geçmişti. :) Yardım için Ctrl A-Z tuşlanması gerektiği yazıyor. Bunun anlamı
şuymuş: Ctrl tuşuyla A tuşuna beraber bas, ardından z tuşuna bas. Böyle
yapınca minicom programından nasıl çıkılacağının yolunu da yardım menüsünde
görüyorsunuz. Ben süreçe KILL komutu verip yaptım, ta ki yardım tuş
kombinasyonlarının anlamını öğrenene kadar. ;)