[Pardus-kullanicilari] Geçmiş Yöneticisinin işini bitirdiği nasıl anlaşılır?

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
28 Oca 2010 Per 16:40:08 EET

Merhabalar!
Daha önce listeye yazdığım bir
sorunu<http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-January/059100.html>Geçmiş
Yöneticisiyle çözmeyi deniyorum. Seçtiğim tarihe güncellemesi
komutunu verdim. Alt sağ köşede geri alınan paketlerin isminin
değiştiği "*Taking
snapshot: glibc/100*" yazısı dışında sürecin hangi noktada, düzeyde olduğunu
gösteren bir şey yok. Geri alma işleminin bittiğini nasıl anlayacağım?
Sonrasında yeniden başlatmak mı gerekecek? Daha önce bu işlemi yapıp
görenler varsa ve olacakları paylaşırlarsa mutlu olacağım.  Çünkü işleme
başlayalı 1,5 saati geçti, mesai bitmek üzere ve ben bilgisayarı işlem
tamamlansın diye bırakıp gitmek zorunda kalacağım. Gözüm arkada kalmasın
diye bir sorayım istedim.
Herkese iyi çalışmalar!

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi