[Pardus-kullanicilari] Duvar kağıdının gözükmemesi

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
28 Oca 2010 Per 14:43:53 EET

Bir arkadaşım, Pardus 2009.1 ile Pardus dünyasına ilk adımını atmış oldu.
Ancak ilginç bir şekilde masaüstünde duvar kağıdı yerine simsiyah bir arka
plan var. Masaüstü ayarlarına baktık, düzgün çalışan bir sistemden farkı
yok. Varsayılan veya harici bir resimi duvar kağıdı yapmayı denedik.  Duvar
kağıtlarının yollarını denetledik. Ancak kurulum yaptıktan sonra doğrudan
böyle olması çok ilginç yani hiç bir zaman duvar kağıdı gözükmedi.
Konqueror'dan ekran kartına baktığımızda 3B'i destekliyor ve modeli MESA
olarak görünüyor. Belki bilinmesi gerekir düşüncesiyle ekleyeyim dedim. Pisi
check ile bozuk paket var mı diye baktık kayda değer bir şey bulamadık.
Sistem güncel durumda. Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Kaan