[Pardus-kullanicilari] kwrite hatası

selim ok selimok at gmail.com
27 Oca 2010 Çar 16:52:44 EET

2010/1/27 huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>

> Selim Bey
> Hatırlayabildiğim kadarıyla Pardus 2009 da ve 2009.1 de konqueror pk.lerini
> kurduktan sonra kdesu komutunu rahatça kullanmaya başladım.
> Kolay gelsin iyi günler

Cevap icin tesekkur ederim ama konquerorla ilgili olarak birtek
konqueror-plugins paketini bulabildim kurdum ve ise yaramadi.
Zaten kdesu kdebase-runtime paketinden cikiyor ama kendisi
/usr/kde/4/lib/kde4/libexec/ dizini altinda bulunuyor. Bu dizin cevre
degiskenleri icinde yer almadigi icin komut satirindan dogrudan ulasilamiyor
ve tam yolu yazilmak zorunda kaliyor. Bu durum herkeste mi boyle yoksa ben
de mi onu anlamaya calisiyorum esasinda.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/