[Pardus-kullanicilari] Salt-okunur bağlanan disk bölümü

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
27 Oca 2010 Çar 13:35:07 EET

Şöyle bir durum var.
sudo dolphin le açtıktan sonra
mnt/archivenin izinlerinde
kullanıcı:root, grubu:root görünüyor.
kullanıcıyı user yapıyorum aç kapa yapıyorum ama bakıyorum ki yine
kullanıcı:root
sahibi:içeriği görebilir ve değiştirebilir olarak seçili, grubu içeriği
görebilir ve diğerleri de görebilir olarak seçili.
Ben grubuda içeriği görebilir ve değiştirebilir olarak değiştirsem bile
grubu root olduğu için bir şey değişmeyecek,
Diğerleri seçeneğini ise değiştirmek istemiyorum..
Ne dersiniz?