[Pardus-kullanicilari] VirtualBox

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
26 Oca 2010 Sal 22:09:28 EET

Bende de virtualboxta sorun var. Ben kapalı kaynak kodlu olanını
kullanıyorum. 2009.1 sürümüne geçtikten sonra "starting virtual machine"
diyip %0'ı geçemiyor. Ünal beyin verdiği komutu da denedim olmadı.
vboxusers de kullanıcıma ekli durumda. Fatih beyin dediği modüller de
yüklü değil. Çözen biri var mı acaba?
Saygılarımla.