[Pardus-kullanicilari] İmdat!!!

akin.ramazan akin.ramazan at gmail.com
26 Oca 2010 Sal 21:12:22 EET

Öncelikle geçmiş olsun,

okuduklarımdan anladığım bilgileriniz kurtarmıssınız.
doğru ise verilerinizi dvd yada cd ortamına almanızı tavsiye ediyorum.
bunlara ek olarak elinizde harici disk yok ise yada acilen bilgi kurtarma
(yedekleme) gibi bir durumunuz söz konusu ise
linuxde bulunan ve kullanışlı nfs ( NETWORK FILE SYSTEM ) kullanmanızı
tavsiye ediyorum.

ayarları yapınca ağdaki herhangi bir bilgisayarın diskini local disk gibi
kullanırsınız. günlük yada haftalık yedekleme ile bilgisayarınızın çökmesi
gibi durumları umursamazsınız.
alıntı:
http://www.linuxfocus.org/Turkce/November2000/article164.shtml
http://www.bilgipasaji.com/forum/hosting-genel-bilgi-395/46206-cron-jobs-kurulumu-ayarlari-kullanimi.html
http://www.belgeler.org/lis/archive-tlkg-lis-8.6.html
http://www.belgeler.org/man/man5/man5-crontab.html

gelişmiş yazılımlar dahil yedek alabilirsiiz. sadece mount ederken birkaç
parametre eklemeniz yeterli

*mount 192.168.bbb.aaa:/mnt/sdb1/yedek /mnt/disk -o
hard,rw,noac,proto=tcp,vers=3*

kolay gelsin.