[Pardus-kullanicilari] [Bulk] Re: İmdat!!!

"Abdullah ÜLKER (Yahoo)" abdullah.ulker at yahoo.com.tr
26 Oca 2010 Sal 09:23:25 EET

Ünal Özüm yazmış:
> O bilgisayar benim akademik ve kişisel birikimlerimle dolu. Ben bir
> çalışan cd indirip bir bakayım..
> Sonucu ileteceğim...
>  :(
>
> 25 Ocak 2010 23:10 tarihinde Linux <linuxlist at gmail.com
> <mailto:linuxlist at gmail.com>> yazdı:
>
>     Panik yapmanıza gerek olmayabilir. Muhtemelen Pardus iso dosyası,
>     650MB kadar, diskinizin baş taraflarını temizlemiştir, o da umarım
>     sadece Pardus'un kurulan kısmına karşılık geliyordur. Ev dosyanızı
>     görmenizin önbelleğe alınmasıyla ilgisi olmadığını da varsaymak

aynı şey benimdebaşıma geldi :)
sakın diski bölümleme felan yapmayın
gparted livecd vardı yanımda :) gece 03:00 e kadar çabaladım.
testdisk bölümleri buldu ve mbr yazdırdım , Olay bölümlerim geri geldi :D
işlemleri gparted live ile yapmanızı öneririm.
Ama findoz kısmı sizlere ömür Kurtaramadım rahmetliyi :) başımız saolsun.

Şu