[Pardus-kullanicilari] İmdat!!!

Linux linuxlist at gmail.com
25 Oca 2010 Pzt 23:10:44 EET

Panik yapmanıza gerek olmayabilir. Muhtemelen Pardus iso dosyası,
650MB kadar, diskinizin baş taraflarını temizlemiştir, o da umarım
sadece Pardus'un kurulan kısmına karşılık geliyordur. Ev dosyanızı
görmenizin önbelleğe alınmasıyla ilgisi olmadığını da varsaymak
istiyorum :)

Testdisk çalıştırabilecek bir çalışan CD var mı elinizde? (Pardus
Çalışan CD, Knoppix veya benzeri linux tabanlı recovery dağıtımlar...)