[Pardus-kullanicilari] avea jet modem

Çağdaş çağdaş uzmanraporu at gmail.com
25 Oca 2010 Pzt 17:09:34 EET

2. soruna haberlerden ve duyduğum bir araştırma sonucunu kaynak alarak
cevaplayabilirim. 3g lisansları için bildiğimiz bu üç operatör yarışırken en
iyi lisansı türkcell daha sonra vodafone ve avea aldı. Bu lisans sıralası
bağlantı kalitesinide etkiliyor. Linasların ne kadar süre ile yapıldığını
bilmiyorum ama şimdilik türkiyede en iyi 3g lisansına sahip operatör
türkcell. Ayrıca bir araştırmaya göre de türkiyede yapılan denemelerde en
iyisinin (bağlantı hızı, sürekli bağlı) kalma gibi kıslar açısından
türkcelin en iyi olduğu yazılmıştı.

paket fiyatları hakkında bilgim yok ama bu bilgiler ışığında önyargı ile
türkceli düşün derim.