[Pardus-kullanicilari] Dolphin - Kde Çöküş Bilgi Sistemi

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
25 Oca 2010 Pzt 12:47:32 EET

Merhaba Arkadaşlar,
Üç - beş gündür Pardus 2009'.1'de "Dolphin -KDE Çöküş Bilgi Sistemi"
başlıklı bir pencere çıkıyor.

Daha önce bu konu ile ilgili olarak yönlendirdiğim bir email adresimde şu
bilgiyi göndermiştim.

{"Çalıştırılabilir dosya: dolphin Süreç Kimliği: 1054 Sinyal: 11
(Segmentation fault)" hatası veriyor. Ancak ben işlemlere devam
edebiliyorum.} Ancak bu bilgi sizlere ulaşmamıştı.

Bugün (25 Ocak Pazartesi) daha sık olmak üzere aynı pencere çıkıyor ve

Çalıştırılabilir dosya: dolphin Süreç Kimliği: 10176 Sinyal: 11
(Segmentation fault)" hatası veriyor. Ne yazık ki en son açtığım pencereyi
de kapatıyor.

ilginiz için teşekkür ederim.

--
"Koku, gülün sesidir