[Pardus-kullanicilari] Vmware

Passion Ato 01passionate at gmail.com
24 Oca 2010 Paz 14:43:03 EET

Arkadaşlar herkese selamlar.
Ben Exper 10.2" bir Netbook'a VmWare kurarak, deneme amaçlı Pardus'u kurdum.
Bir sorun yok. Anlatmak istediğim ise; bu Netbook'un ekran çözünürlüğü 1024
X 600

Pardus'ta ise 800 X 600 olarak çalışıyor. Ekran ayarlarında 1024 X 600
seçsemde ve kapatıp açmamı istediğinde, kapatıp açsamda bir türlü 1024 X 600
olmuyor. 800 X 600 olarak çalışıyor. Ne yapmam gerekiyor. Yardımınıza
ihtiyacım var.

Bu Netbook'ta aynı zamanda VmWare altında Server 2008'de kurulu. Server
2008'de ekran ayarında sorun yok. 1024 X 600 çalışıyor.

Acaba VmWare ayarında yada Pardus'ta yapabileceğim bir ayar var mı?
Yardımınızı bekliyorum. Sevgiler ve saygılar.