[Pardus-kullanicilari] e-okul ve pardus

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
24 Oca 2010 Paz 12:05:06 EET

celalettin sugurtin wrote On 23-01-2010 11:58:
> Bilindiği gibi, Pardus ile e -okul sistemine girilemiyor, girilse bile
> işlem yapılamıyordu. Bu gün girdim. Giirdiğim bütün sınıflara ait not
> fişlerini çıkardım. Bu nasıl halloldu bilmiyorum. Acaba Meb'in e-okul
> sistemleri yetkililerinin çabası ile mi, yoksa pardus
> geliştiricilerinin çabasıyla mı oldu, bilmiyorum. Bu sevindirici
> haberi paylaşmak istedim  Selamlar.

Merhaba..

E-Okul' da sorgu ve sorgu sonuçları Crystal Report ile elde ediliyordu.
Bu da I.E haricindeki tarayıcılarda sorun çıkarıyordu.
Yeni düzenlenlemelerle, Sorgu ve sonuçları için Java Temelli bir
uygulama kullanılıyor..Bakanlıktakı Alt yapı da yavaş yavaş Java ve PHP
temelli hale getiriliyor..Uzun zaman önce böyle bir uygulamanın
olacağını söylemiştim..Yavaş yavaş bu geçiş yapılıyor gibi..
Biraz daha zaman alacağını tahmin ediyorum..

Saygı ile.

E.Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü
www.ersansulun.com