[Pardus-kullanicilari] Yazıcı Tanıtılmıyor

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
23 Oca 2010 Cmt 15:45:33 EET

23 Ocak 2010 Cumartesi günü (saat 13:48:47) Kübra Ergün şunları yazmıştı:
>  Merhaba
>
> Canon Mf4100 series - i-sensys mf4140 adlı bir yazıcım var. Bilgisayar
> tanıtılmış gibi görüyor.. fakat çıktı alamıyorum. Sistem
>  ayarlarından/yazıcı bölümünden/ new printer denedim ama markasını
>  işaretledikten sonra diğer seçenekte yazıcımın modeli yok başka bir model
>  atıyo..
>
> Nasıl bu yazıcıyı yükleyebilirim?

Sayın Kübra yaptığım araştırma da Canon'ın MF4100 serileri için bir sürücü
paketi yayınladığını gördüm. Aşağıda direkt linkini veriyorum.

http://gdlp01.c-
wss.com/gds/1/0100000931/05/UFR_II_Printer_Driver_for_Linux_Src_V190_uk_EN.tar.gz

İçindeki oku beni dosyalarına bakaram ne yapılması gerektiğini
öğrenebilirsiniz.

Not: Bu sürücülerin Pardus depolarına eklenebileceğini düşünüyorum.

İyi çalışmalar.
--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK