[Pardus-kullanicilari] e-okul ve pardus

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
23 Oca 2010 Cmt 12:39:06 EET

Merhabalar,
Eğer doğru ise çok güzel bir haber :) Zira tanıdığım 3 öğretmene
mecburen virtual box ile Findoz kurmak zorunda kalmıştım...
Asıl sorun raporlamada çıkıyordu! Raporlama gereci olarak ActiveX bir
zımbırtı yükleniyordu ilk çalışmada. Şu anda evde değilim. Deneyemem.
Siz tam anlamı ile raporlamayı da inceleyebilir misiniz lütfen?

Güzel haberlerinizi bekliyoruz :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

celalettin sugurtin yazmış: