[Pardus-kullanicilari] Pardus ekibi merak edilenleri cevaplıyor!

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
22 Oca 2010 Cum 23:57:43 EET

Bu linki daha hızlı indirmek isterseniz konsolda aşağıdaki ekran
görüntüsünde yazdığı şekliyle de indirebilirsiniz.
> http://xs.to/image-E6E6_4B5996A4.jpg
>
> Ben bu şekilde indirdim. Sonuçları aşağıdaki ekran görüntüsünde
> görebilirsiniz.
> http://xs.to/image-EB07_4B599765.jpg
>
> Kolay gelsin.
>
> --
> Server ACİM
> - Besteci (Composer)
> - İnönü Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Öğretim Uyesi (University
> Academic Staff)
> - PARDUS kullanicisi, katkicisi ve destekcisi (PARDUS user,
> contributor and supporter)
> http://acim.name.tr

Videoyu izledim..Gerçekten soruları soran kişi Pardus'a yeni
başlayanlara tercüman olacak şekilde sorular soruyor.
Onur bey ve Ozan bey' de çok güzel cevaplar veriyor..

Aslında bu video, Özgürlük için sitesine yüklenebilirse,  Yeni
başlayanların da önce bu videoyu izlemesi sağlanırsa
çok iyi olur diye düşünüyorum..

Saygı ile..

E.Ersan SÜLÜN