[Pardus-kullanicilari] Ekran Çözünürlüğü,

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
22 Oca 2010 Cum 21:17:15 EET

selamlar ben sinan
pardus kullanıcılar sitesine ilk kurulumdan sonra üye oldum fakat bir türlü siteye giriş yapamıyorum
kullanıcı adı ve şifre hatası veriyor

burdaki soruya cevabım olarak yaklaşık 1 haftadır pardus2009.1 kullanıyorum  ne xp,ne vista nede win7  pardusun eline su dökemez  diyorum internet uçuyor indirme  en az78kpbs hızında oysa windows da 14 kbps ye kadar düşüyordu

görüntü ayrlarınana gelince  masa üstü temalarınızı seçin ayarlarınızdan sonra
ekran bağdaştırıcısını düzgünce kurun  n videa türü akrankartlarınnda pardus sorun çıkartmıyor fakat ati ekran kartlarında takılma yada büyük simge gösteriyor bu yüzden donanımınıza ait sürücünün linux uyumlu olup olmadığına bakın ;)
daha sonra görüntü ayarlarını 1280x800 e ayarlayın  ayrıca monitör güç hertz ini ise 63 den 75 hertz e çıkarın  derim ve tekrar başlatın değiştiğini göreceksiniz  bu bilgileri ise geçen yıl pardus1.1 kurulan cd sini pc me kurmuştum yaklaşık 3 ay kullandım ve bu sürümede ülkemizin programcılarına destek vermek amacı ile katıldım ne mutlu pardus kullanana
sanırım yardımım olmuştur saygılarımla