[Pardus-kullanicilari] Pardus CD'leri mi hatalı Yoksa bana mı hep denk geliyor???

Muhammed ER er.muhammed at gmail.com
22 Oca 2010 Cum 13:40:28 EET

Arkadaşlar,

Cebit fuarından 2 adet Pardus CDsi almıştık. 1 değil !!! 2 tane. İkiside
aynı hatayı, 3 farklı bilgisayarda verdi.

Hata:
CDyi bilgisayar takıyoruz. Daha kurulum ekranı gelmeden takılıyor.

Dün indirdiğim iso'da ise, CD'yi takıyorum, CDden okumaya başlıyor. Sadece
ilk gelen bir yazı var, copyrigrht lı bişey. Hervin miydi neydi,.....
Başkada birşey yazmıyor.

Eğer siz rootfs minizi bir yere upload ederseniz, o şekilde bilgisayarıma
kurabilirim. ;)

ISO nasıl yazılır gibi şeyleri biliyorum. O kısımda hata olacağı kanısında
değilim. Ayrıca CD rom bozukta olamaz, dediğim gibi 3 farklı bilgisayarda
denedik.

Cebitte dağıtılan CD ler bozuk olabilir, yada bize bozuk olan iki tanesi
denk geldi.

Kolay gele.