[Pardus-kullanicilari] açılış ekranında diğer kullanıcı, adları

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
22 Oca 2010 Cum 12:53:00 EET

Teşekkürler, bu şekilde çözüldü. From: Ferit MAYATÜRK
<ferit.mayaturk at gmail.com> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] açılış ekranında diğer kullanıcı
adları Message-ID:
<5346c8771001220139g65556335gee0b1c593ec7ccbc at mail.gmail.com>
Sistem Ayarları > Gelişmiş sekmesi > Giriş Yöneticisi > Tema sekmesinde
Oxygen temasını seçtiğinizde bahsettiğiniz şekilde bir giriş ekranı
görülüyor. Varsayılan Pardus Air temasında da kullanıcı değiştir deyip
diğer kullanıcı ismini elle yazarak bir kere girdiğinizde de tekrar
kullanıcı değiştirmek istediğinizde diğer kullanıcı ismini Pardus bende
hatırlıyor. 22 Ocak 2010 10:00 tarihinde Metin Oğuz