[Pardus-kullanicilari] Pardus CD'leri mi hatalı Yoksa bana mı hep denk geliyor???

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
22 Oca 2010 Cum 11:50:40 EET

İyi günler,

Cebit standımızdan aldığınız Pardus 2009 CD'sinin kurulum esnasında hangi
aşamada takıldığını da bizimle paylaşabilir misiniz? Kurulum sürecinin ilk
adımlarında CD'yi doğrulamak [*1*] gibi bir adım da yer almakta. Bu ekranda
CD'de bir sorun olup olmadığını denetlemenizi öneririm. Tabii, her iki sürüm
için de yaşanan sorunları biraz daha detaylı anlatmanız, yardım edebilmemiz
açısından daha faydalı olabilir.

Öte yandan, CD sürücünüzün okuyamama / eskime gibi bir ihtimali de olabilir
mi?

[*1*] http://www.pardus.org.tr/kurulum/ekran-goruntuleri/3/

--
Deniz Ege TUNÇAY