[Pardus-kullanicilari] açılış ekranında diğer kullanıcı adları

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
22 Oca 2010 Cum 11:39:44 EET

Tümünün listelenmesi için Sistem Ayarları > Gelişmiş sekmesi > Giriş
Yöneticisi > Tema sekmesinde Oxygen temasını seçtiğinizde bahsettiğiniz
şekilde bir giriş ekranı görülüyor.
Varsayılan Pardus Air temasında da kullanıcı değiştir deyip diğer kullanıcı
ismini elle yazarak bir kere girdiğinizde de tekrar kullanıcı değiştirmek
istediğinizde  diğer kullanıcı ismini Pardus bende hatırlıyor.