[Pardus-kullanicilari] Ekran Çözünürlüğü,

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
22 Oca 2010 Cum 10:53:22 EET

Sürekli kullandığınız bilgisayarın ekran çözünürlüğü daha yüksekse (örn.
1280x800) böyle hissetmeniz normal. Bana da 1024x728 çözünürlüklü bir başka
bilgisayar büyük gözüküyor. Kastettiğiniz çözünürlüğün 1024x728 yapmanıza
rağmen 800x600 olarak kalmasıysa, ekran kartının sürücüsünü kontrol
etmenizde fayda var. Gerekli bilgi şu adreste:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Ekran_kartı_sürücüsünü_değiştirmek