[Pardus-kullanicilari] Bir kilometre taşı?

Demiray Ustaoglu demirayustaoglu at gmail.com
21 Oca 2010 Per 21:09:01 EET

> başka yollarda var. nette kde4 ile ilgili makalelerin yorumlarında Pardus
> tanıtılabilir. Pardus'un en iyi kde4 ortamını sunması büyük avantaj bu
> konuda.

http://www.osnews.com/story/22751/Distro_Here_There_But_Nary_a_Good_KDE_4_Distro_Anywhere_

örneğin birkaç gün evvel çıkan bir haberin altına bir şeyler karalamıştım.
ama esas lafı başka bir arkadaş(Y. Vlastos) yerine koymuş.

http://www.osnews.com/thread?405167

This is the one distro that could replace Windows. Everything about this
distro - repos, etc - is remarkably efficient!

şimdi bunlar, okuyanların bir kısmının ilgisini mutlaka çekmiştir. bu tip
siteler yoğun trafiğe sahip ve bir şeyleri duyurmak için güzel fırsatlar
sunuyor. özellikle kde dağıtımları ile ilgili haberler.

daha evvel bahsettiğim digg.com da aynı şekilde. pardus incelemelerini
digleyerek daha fazla kişinin dikkati çekilebilir.

http://digg.com/search?s=pardus&sort=newest