[Pardus-kullanicilari] Bir kilometre taşı?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
21 Oca 2010 Per 14:02:42 EET

21 Ocak 2010 11:05 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazdı:
> Ben 3 yildir takip ediyorum Pardus'un distrowatch'taki durumunu ve kararli
> bir yukselis goruyorum. Ozellikle kirilma noktasini 6 aylik listede ilk 20
> olarak goruyorum. Eger oraya erisebilirsek cok daha fazla dikkat cekmeye
> baslariz diye dusunuyorum.
> Bu arada daha once de listede konusuldu, aslinda her pardus kullanicisi o
> siteye girip arada sirada Pardus baglantisina tiklasa daha hizli yukseliriz,
> fakat bence bu yukselis suni olmamali. Dogal oldugu surece gercek ilgi
> oranini gorebiliriz. Bence bu cok daha onemli.
>
> Iyi calismalar,
> [...]

Siteyi sık takip etmiyorum ama anladığım kadarıyla listede yukarı
çıkmanın en doğal yolu öncelikle kullanıcı sayısının artması, ikinci
olarak da Pardus'un sitede daha sık haber olması gibi görünüyor.

Bu ikincisi için; Daha sık sürüm çıkartmak, Alpha sürümlerine varana
kadar haber olmasını sağlamak, belki Çalışan CD için ayrı Kurulan için
ayrı başlıklar olmasını sağlamak gibi şeyler düşünülebilir.

"Herkes şöyle yapsa" yönteminin yaygınlık kazanacağını sanmıyorum :)

--
Ali E.İMREK