[Pardus-kullanicilari] Emesene'de sorun...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
20 Oca 2010 Çar 21:50:41 EET

Merhaba,

Pardus 2008.2 kullanıyorum.

Bir süreden beri Emesene çalışmıyor. Her giriş yapmak istediğimde 'Protocol not supported by the server' uyarısı veriyor.

Pardus 2009'da bu sorun yok. Ben genelde 2008.2'yi kullanıyorum.

aMSN'den daha hafif ve hızlı olduğu için Emesene'yi yeğliyorum.

Emesene'nin başka bir sorunu da, kişi 'uzak'ta ya da 'dışarıda' olduğunda çevrimdışı veriyor olması.

Bu sorun, çalışırken 2008.2'de de aynıydı, şu anda Pardus 2009'da da devam ediyor.

Konuyla ilgili bilgisi olup da yardım edebilecekler için teşekkür ederim.

Esenlikle,

Ömer Özen

Get a sneak peak at messages with a handy reading pane with All new Yahoo! Mail: http://ca.promos.yahoo.com/newmail/overview2/