[Pardus-kullanicilari] kded4 sureci fazla islemci kullaniyor (Pardus 2009.1)

selim ok selimok at gmail.com
20 Oca 2010 Çar 15:52:49 EET

Merhabalar,

Pardus 2009.1 guncellemesi yaptiktan hemen sonra, acilisin cok yavas
oldugunu farkettim. Belki ilk acilista boyle oluyordur diye dusunuyorum.
Zira 2. kez yeniden baslatmadim :)
Bu arada calisan sureclere bakarken simdiye kadar dikkatimi cekmeyen bir
surecle karsilastim kded4. Ilk baslarda islemciyi %20 civarinda kullanmasi
normal diye dusundum, ancak epey bir sure gecti ve hala calisiyor. Eskiden
top ciktisinda ilk iki sirada hep X ve Firefox olurdu simdi ucuncu surec
olarak kded4 var.

Bu herkeste boyle mi acaba? Yoksa bana ozgu bir durum mu? Sizlerden gelen
bilgilere gore yeni bir hata kaydi olusturmayi dusunuyorum.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/