[Pardus-kullanicilari] Sanal makine oyun kaldırırmı?_

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
20 Oca 2010 Çar 13:53:39 EET

Bu bana grafik arabirimin yüklenmesi ile ilgili bir sorun gibi geldi. Benzer
örnekleri başka başlıklar altında listede gördüğümü hatırlıyorum. İsterseniz
netten bir tarama yapın, listedeki eski başlıklardan bulunablir sanırım. Ya
da bu sorunu listeye başka bir başlık altında atın. Daha bilgili arkadaşlar
yardımcı olacaklardır. Belki bir hata girişine de gerek olabilir.

Kolay Gelsin,

Çağaçan Değer