[Pardus-kullanicilari] pavi kurulumu sonrası firefox'un flushplugin eklentisini görmemesi vb. sorunlar

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
20 Oca 2010 Çar 11:33:39 EET

2009,1 e geçiş sonrası virtualbox un çalışmamasının sebebi, kullanıcı
yöneticisindeki vboxusers grubunun silinmiş olması.
Bunu kullanıcı yöneticisinden gruplar sekmesinde yeni ekle diyerek vboxusers
grubunu ekler ve bu eklediğiniz grubu kullanıcılar>gruplar sekmesinde
kullanıcıya açarsanız (grubun yanında ki kutucuğu işaretleyerek)
aşabilirsiniz.
Diğer sorunların pavi ile ilişkili olduğunu sanmıyorum.
20091. e geçiş sonrası benim cromiumumda çalışmaz hale gelmişti ve henüz
çözüm bulamadım.