[Pardus-kullanicilari] 2009.1 de KOSD Sorunu

Selcuk Gider selcukgider at gmail.com
20 Oca 2010 Çar 11:33:01 EET

Merhaba
2009.1 i ISO dosyasından sıfır kurdum. KOSD'nin çalışmadığını
düşünüyorum. Sistem süreçlerinde KOSD çalışmasına rağmen klavyeden ses
arttırma-azaltma işlemlerinde ekranda klasik çubuk görünüyor.
(KOSD'nin hoparlör simgeli çubuğu değil). KOSD sürecini
sonlandırdığımda da değişen birşey olmuyor. Klavye kısayolları
çalışıyor, ses sisteminde herhangi bir sorun görünmüyor. Ekran
parlaklığı için ise klavyeden değişiklik yapıldığında parlaklık doğru
değişiyor ancak hiçbir OSD görünmüyor.

Konsoldan

kosd --showVolume
kosd --showBrightness

komutları ile gelen görüntüler normal (KOSD'nin simgeli çubukları) geliyor.

Yeni bir kullanıcı oluşturarak hiçbir görünüm ayarını değiştirmeden de
denedim. Durum aynı.

daha önce 2009 dan test deposu ile güncelleyerek yükselttiğim 2009.1
de ses çubuğu ile ilgili problem yoktu diye hatırlıyorum. Parlaklığı
denememiştim.

Aynı durumu yaşayan var mı? Bir hata kaydı girmelimiyim? Hata kaydı
gireceksem ne gibi çıktılar eklemem gerekir ?

Kolay gelsin,

Selçuk Gider