[Pardus-kullanicilari] PowerDevil başlamıyor

Caner Güral cgural at gmail.com
20 Oca 2010 Çar 01:13:29 EET

Merhaba,

Arkadaşlar, 2009.1'e terfi etmeden önce pil izleyici programcığında bazı
değişiklikler yapmıştım. Var olan güç profillerini silip, kendi
kullanımıma özgü güç profilleri oluşturmuştum. Sonra bu profilleri de
"AC adaptör takılı olduğunda, pil kritik düzeye ulaştığında" vb. gibi
durumlarla ilişkilendirip, ayarları da kaydedip çıkmıştım. Bundan hemen
sonra bu durumları tetikleyen bir şarttan sonra pil izleyici
programcığını açtığımda _mevcut profilleri göremez oldum_. Şu an sadece
ekran parlaklığını ayarlayabiliyorum. Pil izleyicisine girip "Daha
fazla"ya tıkladığımda _PowerDevil'in başlatılamadığını görüyorum_.

Komut çalıştır ekranının yardım düğmesine tıklayarak var olan güç
profillerini görebiliyorum. Tıklayabiliyor olmamla beraber bunun bir
değişikliğe neden olduğunu göremedim.

Bu sorunun üstesinden nasıl gelebilirim?

NOT: Güncelleme öncesi ve sonrasında süregelen durum şu: Fn tuşuyla
beraber ekran parlaklığı tuşuna bastığımda ya en az seviye parlaklığa
geçiyorum ya da en fazla parlaklığa. Bununla beraber güncellemeden
önceki performans gibi varsayılan olarak gelen profillerin akif olma
durumundaysa, imleci kıpırdattığımda ekran parlaklığının belli bir
seviyeye kadar azaldığına şahit oluyordum. Şu an böyle bir sorun
yaşamıyorum.

Herkese teşekkür ederim. İyi günler.

--
Caner GÜRAL