[Pardus-kullanicilari] 2009.1 plasma sorunları

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
19 Oca 2010 Sal 20:58:15 EET

2009.1 sistemde plasma bazı sorunlar göstermektedir. 2009 sistemde var olan
kapanırken meydana gelen çökme 2009.1 için de aynen devam etmektedir. Yeni
olan bir sorun ise mesala bir şeyi masaüstüne aktarmak (aktarma için bazen)
veya kaydetme işlemi sonunda bahsedilen medya plasmada sağ tuş görünümü
yenile demeden görüntülenmemektedir. Plasma içinde benim ek kullandığım
sadece saat bulunmaktadır başkada ek plasma aracı yoktur.