[Pardus-kullanicilari] Toshiba Satellite Pro 4200 series

ekrem cifter ehakkak at gmail.com
18 Oca 2010 Pzt 18:53:27 EET

Toshiba Satellite pro 4200 serisi dizüstü bilgisayarıma Pardus'un bütün
sürümlerini yükledim. Son sürüm 2009.1 de dahil olmak üzere hiç biri ile
İnternet'e bağlanamadım. Ayni bilgisayar'a Windows ve Ubuntu yüklediğim
zaman rahatlıkla İnternet'e girebiliyorum. Profil penceresi bomboş
gözüküyor. Bilgisayarın özellikleri şöyle:  Pentium III (Coppermine), 447,74
Mhz, Software Rasterizer Mesa, 2.2 Mesa 7.6.1-rc1 3b desteği yok ve Xircom -
RealPort Ethernet 10/100+Modem 56 takmak suretiyle internet kablo girişi
yapabiliyorum. Ayrıca, kablosuz için de ayrı bir kart takmam gerekiyor, o da
PCC-2 PCcard Air Ties wireless networks.

Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Saygılar, Sevgiler.
Ekrem.