[Pardus-kullanicilari] 2009.1 touchpad disable yapmak

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
17 Oca 2010 Paz 12:56:28 EET

Pazar 17 Ocak 2010 günü (saat 12:04:03) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:

> Güncel bir 2009.1 kullanıyorsanız, yakında depoya almayı düşündüğüm
>  aşağıdaki paketi kurarak deneyebilirsiniz:
>
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mnurolcay/2009/hardware/misc/syn
> aptiks/pspec.xml

Güncel Pardus 2009.1 ile derledim ve kurdum. Ellerinize sağlık, çok güzel bir paket olmuş.
Ayarlarının, Sistem ayarlarının içinde yer almasını sağlayabilir miyiz?

Kubilay KOCABALKAN

TEST TÜM ELEKTRONİK SAN.VE TİC.A.Ş.
TESCOM UPS AKDENİZ BÖLGE MÜDÜRÜ

Tel. : 0 242 229 85 00