[Pardus-kullanicilari] canon ve sharp model yazıcıda birden fazla sayfa çıkarma sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Oca 2010 Cum 08:39:41 EET

Arkadaşım
HP Photosmart  C 4370 wireless yazıcımı 2008 de olduğu gibi 2009 da ve hatta
2009.1 Beta sürümlerinde de sorunsuzca tanıtıp normal olarak printout
alabiliyorum.Baskı seçeneğim ben kaç adet istersem sonuç da aynı
oluyor.Canon printerinizin kendi sürücüsü ise problem yaşamazsınız fakat
bilebildiğim kadarıyla Canon Linux desteği tam değil ve problem yaşamanız
normal. Linux desteği tam olan HP ürünlerinin hiç birinde sorun yaşanmıyor.
Bir problemle karşılaşırsanız HP destek merkezinin yönlendirdiği linkte tüm
sürücü, güncelleme ve problem çözümlerini içeren zip lenmiş pk leri bulup
indirerek sisteminize kurup sorununuzu halledebiliyorsunuz.Canon yazıcınız
için seçtiğiniz sürücüyü değiştirip ve hatta samsung yazıcı sürücülerini de
deneyerek en hatasız kullanım sağladığınız sürücü ile printerinizi
kullanmanızı önerebilirim.Kolay gelsin