[Pardus-kullanicilari] Hangi dizüstü bilgisayarı önerirsiniz?

SARI floyd07 at gmail.com
15 Oca 2010 Cum 01:19:33 EET

selamlar,
Sizin tama olarak aradığınız özellikler ve ihtiyaçlarınız nelerdir
bilemiyorum ama bende yaklaşık 2 haftadır kendime yeni bir laptop
almak için araştırma yapıyorum.
Linux kullanıcıları arkdaşlarında yardımları ile uzun araştırmalarımın
sonunda en son şu iki model de kararsız kaldım.Bilmiyorum belki sizede
faydası olur.
1-)http://www.exa.com.tr/dell/tasinabilir_bilgisayarlar/dell_1320-323-9535.html

2-)http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125031043&CS_Category=_notebook63&CS_Catalog=_bilgisayar

Kolaylıklar "SARI"